Praying for Rain
S1, E3: Trail Anastasia as her herd splits to protect two precious elephant calves, while Kuleta retakes territory for her remaining cheetah cubs. Join wild dog Phoenix’s search for a new mate as the skies open up and rain begins to heal the parched land.