PAW Patrol Pups Save An Antarctic Martian/pups Save The Maze Explorers
S7, E3: Travelling Travis sets off on another great adventure when he lands in Antarctica, but believes he's actually on Mars; Mr Porter and Alex go on a sightseeing hike, but get trapped inside a huge maze.