Danger & Eggs Raccoons; Sheriff Luke
S1, E3: D.D. and Phillip save an injured raccoon that tries to outsmart Phillip's inventions; Phillip wants everyone to play safe during Give A Chicken A Medal Day; Sheriff Luke starts enforcing old rules.