Reap What You Sow Farm Rebellion
S1, E2: After weeks without rain, the fourth bad harvest in a row is looming; much is at stake: the jobs, the regenerative projects and the farm itself; the farm still depends on monoculture, with huge fields of grain that will be lost to climate change.