Redouane Strikes Back
S1, E3: Halfway through the game, the tension rises as attacks intensify and points rack up; Clara teaches yoga improv-style, Paola surveys travellers' satisfaction, Redouane takes aim at Franck with a banana and a surprise guest nobody saw coming.