Planetes Return Trajectory
S1, E3: Tanabe writes a will in case something were to happen to her in space. She briefly considers using Hachimaki’s will as a reference but is disappointed at its lack of substance. What should she leave behind when she dies? Toy Box collects the coffin of a space pilot who was buried in space 50 years ago. Just as the crew is about to return it to space, Tanabe does the unthinkable.