Safari CSI
S2, E3: Safety is scarce in the Zambian wilderness, where predators hide in the shadows. With a bull hippo struck down in his prime, a young lion discovered in the bush, and a massive buffalo snuffed out in the mud, the chase is on to identify the culprit.