Safe Harbour
S9, E5: While investigating the murder of a coast guard officer aboard an abandoned cargo vessel, the NCIS team find a Lebanese family seeking refuge in the US. Meanwhile, Tony and McGee attempt to find the perfect woman for Gibbs.