Cosmic Love Scorpio Season
S1, E6: Maria makes her decision and the entire compound is left in shock. Noel and Maria take their relationships to the next level, while Connor continues to be stuck in first gear. A group activity triggers a surprising emotional moment, and Phoebe makes.