Future Avengers Secret Past of Iron Man
S1, E6: Iron Man must confront his past mistakes when the son of the Iron Monger returns to avenge his father and destroy Tony Stark. Adi grapples with crimes he committed under Hydra's control, unsure whether his past makes him worthy of being a hero.