Set Yourself on Fire
S1, E1: Alvey and Lisa are struggling to keep Navy Street afloat. Their best hope is Alvey's son Nate, an up and coming fighter. Jay, Alvey's other son, is on the outs with his father. When Lisa's ex and former MMA champ, Ryan, shows up, complications arise.