Pinkfong! Baby Shark Hide 'N Seek Shark Family Magic Map Hide and Seek
S1, E4: Oh no! The Shark Family has been sucked into an unknown world because of a magic map left behind by the thieving Shark Family. Let's work together to escape the unknown world and find the thieving Shark Family!