Silent Symphony
S1, E3: Alex helps Hailey figure out an easy way to make money; an older musician collapses when Rodrigo pushes him too hard; after being humiliated by Rodrigo's assistant, Hailey lets off steam, and is caught off guard when Rodrigo makes her an offer.