Sing It and Bring It
S1, E5: The Shen family film a music video for ChaCha's song; Daelyanna sings the national anthem at a beauty pageant; Breanna shoots an extensive hair product campaign; Flau'jae releases a new song online; Kia and son Tray have a heart-to-heart.