Someone to Pick On
S1, E2: Clara goes on the offensive and unveils the first Joker card; Redouane and Franck strengthen their alliance, Paola rehearses for fake auditions and when Michou is targeted, he retaliates with an airport-wide celebrity-lookalike game.