Squeakend At Bucky's / Kuzco Fever
S1, E2: In `Squeakend at Bucky's', Kuzco has to learn squirrel language so goes to live with Bucky the squirrel for the day. In `Kuzco Fever', Kuzco pretends to be ill to get off school, but Yzma tries to make him really sick so he won't be emperor.