Table Tennis vs. Marshawn Lynch and Lily Zhang
S1, E1: After his infatuation with table tennis-and an encounter with Olympic table tennis player Lily Zhang at the 2024 Summer Olympics, Anthony Edwards knew he had to challenge someone to a match-and not just anyone. Watch the drama unfold as Edwards takes up paddles against former NFL superstar Marshawn Lynch before facing off with the queen herself.