Take Me With You
S1, E24: Mindy makes a spur-of-the-moment decision to accompany Casey on his volunteer mission to Haiti. When her colleagues imply she is too much of a spoiled urban princess to live under canvas in rural Haiti, Mindy invites herself along on a camping trip with Danny and his ex-wife Christina so that she can acclimatise.