Atelier Ryza: Ever Darkness & the Secret Hideout Taking the First Step
S1, E2: Empel gives Ryza her first assignment to collect the necessary ingredients for creating Blessing Ointment; meanwhile, Lila tasks Lent with creating a map of the village while Tao continues learning how to read.