Tantra? I Hardly Know Ya
S1, E6: The travellers head south to Galle, Sri Lanka; Michael and Steven have a fish-out-of-water experience while celebrating Michael's birthday with a Sri Lankan family; Jared refuses to go to a local tea plantation.