The EMT, the Reverend, and the Trucker
S1, E3: Nick Jonas spotlights three regular heroes going above and beyond for their communities. EMT Diana Wilson sacrifices not seeing her kids in order to assist those in need. Reverend Andy Bales risks his own safety to help the homeless, despite his many health issues. Trucker Serita Lockley continues to deliver essential items even though reduced fees are driving her business underwater.