All or nothing – The German national team in Qatar The flight into the unknown
S1, E1: The German team begins preparations to win the title in Qatar, but the usual excitement is missing as the fans reject the World Cup. Hansi Flick doesn't want to discuss politics and wants to increase football enthusiasm at home with his players.