The Future of This Harem
S1, E5: In order to gain LP and money, Noir and the others enter a harem tournament. In this tournament, contestants show off their harems to be judged by a harsh crowd. Noir gets close with Emma, Lola, and Luna in order to try to impress the judges and win!