Code X The Geometry of Consciousness
S1, E5: Did Michelangelo encode esoteric secrets within his Sistine Chapel fresco in Vatican City? Exploring the mystical links of music and mathematics, polymath Robert Edward Grant illuminates “the Universal Language of Consciousness."