The Goddess Announcing Her Summons
S1, E1: Class 2-C's bus is enveloped in light, and the Goddess, Vicius, summons the students and their teacher; she hopes to raise them as Heroes to defeat the Great Demon Empire, and she welcomes the students; however, Mimori Touka is branded a trash hero.