Pantheon The Gods Will Not Be Chained
S1, E4: David learns how to maximise his power from an unlikely source; Maddie and Ellen find out they aren't alone; Cary questions the plan; Caspian gets closer to Hannah and the truth; Chanda seeks revenge.