Reborn! The Head Prefect's Amusement
S1, E5: The Disciplinary Commitee has immense power in the school that Tsuna attends; school council leader and head Disciplinary Commitee member Kyoya Hibari is the leader of the delinquents, and mercilessly attacks anyone who is weak.