The Judas Goat
S1, E6: With Frank badly wounded from the ambush in Kentucky, Micro calls on Frank’s trusted friend Curtis Hoyle for help. Agent Madani has formed a relationship with Frank’s former squad-mate Billy Russo, and she lets slip to him that Frank is alive. Russo seeks out Frank and is determined to help his former friend.