The Karamatsu Incident; ESP Kitty
S1, E5: Chibita has had enough of the sextuplets ripping him off and kidnaps Karamatsu for ransom; Jyushimatsu goes to Professor Dekapan to see if he can get a cat to talk so Ichimatsu has a friend.