Big Cat Country The Next Dynasty
S1, E6: The dry season is approaching its end, and the MK pride faces its toughest moment yet; their matriarch and best hunter, Surabi, is gored by a buffalo and her survival hangs in the balance; one of the youngest members of the pride is lost and alone.