S2, E9: MI5 come up against the Chala Cartel, Colombia's biggest drug traffickers, when eight customs and excise officers are murdered. Surveillance reveals a link between the cartel and one of Britain's leading oil companies, and Tom and his team are tasked with exposing the corruption.