One Punch Man The Strongest Hero
S1, E12: The inconceivably powerful Lord Boros has traveled untold distances in search of someone who can cure his boredom: Saitama! With the fate of humanity in the balance, will the two champions at last find in each other the worthy opponent they've been searching for?