Bosch 'Tis the Season
S1, E1: LAPD homicide detective, Harry Bosch is on trial for the shooting of a suspect serial murderer. When the bones of a missing 13-year old boy are discovered on a local hillside, Bosch's own professional woes cannot compete with his need to find justice for this young victim. Working on the case also brings him into contact with Julia Brasher, a new recruit whose adventurous spirit sparks Bosch's interest.