Tom Segura Keeps It High and Tight While Eating Spicy Wings
S12, E1: Watch Tom Segura reunite with Sean Evans over a brand new hot sauce lineup, discussing everything from Dave Chappelle's surprise special to his beef with pro wrestling and love for Missy Elliott.