Cosmic Love Total Eclipse of the Heart
S1, E5: Now that the elements know all four of their matches, they get a chance to know them even better… on a group date. Phoebe lets her matches know that romance is back on the table, before the Astro Chamber drops a bombshell that leaves all of the Elem.