Daisy Jones & the Six Track 2: I'll Take You There
S1, E2: After finding her voice and the confidence to use it, Daisy navigates the treacherous waters of the LA music scene with the help of her dear friend Simone. Legendary music producer Teddy Price is equally happy to help.