Tragedy + Time = Comedy
S1, E1: The first week of the comedy workshop starts with the introduction of women, men and LGBTQ+ as the three different student groups in prison. Comedia Sofía Niño de Rivera helps the nervous inmates as they take stand-up comedy for the first time.