Two Revolutionaries - Planck and Einstein
S1, E3: Max Planck and Albert Einstein propose ideas to resolve puzzles about light and matter; Planck's discovery that light energy can only be emitted or absorbed in discrete amounts called quanta; Einstein's application of this concept to matter.