Unscripted
S2, E4: Jeremy, Richard and May head to Croatia to make a completely unscripted movie, featuring an Audi TT RS, an Ariel Nomad, and an old Lada; Richard tests the McLaren 720S; singers Michael Ball and Alfie-Boe test their skills on track.