Value
S1, E5: At a car auction in Ironwood, a nostalgic Sam considers bidding on her old car; Marcel convinces his dad, Wade, to make his famous chili; Logan takes Caitlyn's advice and starts a car restoration side gig; Zac has a secret street race.