Scuba Sam's World Venomous Sea Flower
S1, E2: Meet an underwater predator that looks like a flower but is actually an animal. Dive deep in the ocean with Scuba Sam and learn about the fish-trapping sea anemone. Then discover the unlikely partnership it shares with clownfish.