Crossing Jordan What Happens In Vegas Dies In Boston
S4, E7: Vanessa Marcil and Josh Duhamel guest star as prime suspects in the murder of a high roller. Jordan and Woody work the case, trying to clear the duo from involement, and identify a new suspect. A "Crossing Jordan" and "Las Vegas" crossover episode.