What the fuck are you wearing?!
S1, E4: Kristoffer Appelquist treats everyone to a Christmas lunch; Emma Molin is sceptical of Magnus's feminism, and Per digs deeper into Magnus's international career. Anis Don Demina's intense flute-playing meets a tragic end.