What the Predecessors Left Behind
S1, E3: Dominix tells Kasel and Frey what really happened 100 years ago, when King Kyle fought and seemingly defeated the Dark Lord Angmund; with Demonic activity increasing, Dominix believes it is time for Kasel to begin a journey of his own.