When An Archdemon Offers You Anything, You're Better Off Saying No
S1, E4: In an effort to give Nephy power she has some control over, Zagan takes her on as an apprentice; however, after a meeting with the 12 remaining Archdemons, he begins to doubt whether he can give her a normal life.