S1, E3: Sakata Ginpachi teaches Gintama High School's Class 3-Z, a ragtag bunch of idol otaku, stalkers, mayo guzzlers, sadists and more; fights break out, but Ginpachi somehow survives it all; when the bell rings, chaos begins!