Modern Love Hyderabad Why Did She Leave Me There...
S1, E3: Born to difficult circumstances, Rohan is a hustler who believes in winning at any cost. When his brother convinces him to revisit the orphanage he grew up in, he confronts deeply repressed emotions and reassesses his beliefs.