Wildflower Girls
S4, E12: Katie grows concerned when Anna-Kat is invited to join Westport's elite scout troop; Taylor learns her Carnegie Mellon interview is scheduled with famous alumnus and Broadway star Brecken Phillips; Oliver befriends the school recluse.