Yu Ishigami Wants to Live + Chika Fujiwara Wants to Test You + Kaguya Wants to Be Noticed
S1, E6: Yu Ishigami is the fourth member of the student council, scouted out by Shirogane for his talent with numbers and appointed the council's treasurer; one day, Yu goes to Shirogane and confesses his desire to quit.