Tyler Perry's Boo 2! A Madea Halloween
Madea, Aunt Bam and Hattie journey into the woods to prevent Tiffany from attending a Halloween fraternity party, but chaos strikes when the would-be heroes find themselves fighting for their lives against an array of monsters, goblins and bogeymen.